כיצד להמריץ את השווק המקוון (ONLINE)

כיצד להמריץ את השווק המקוון (ONLINE)

נכתב על ידי Alon (06/01/05, 01:24:01)

ארבע אסטרטגיות פשוטות להמרצת תוכנית השיווקית המקוונת (אונליין) שלך


חוק ישן: האינטרנט ישנה את הנדל"ן כפי שהכרנו עד היום.
חוק חדש: העסק שלך הוא העסק שלך והאינטרנט הוא כלי עזר.
אחרי שקיעת ההלם שבא עם פריצת האינטרנט בתחילת שנות התשעים, אנו יכולים לומר בביטחון שתעשיית הנדל"ן לא השתנתה. החוקים שמנחים את עסקי הנדל"ן שלנו לא השתנו. סדר העדיפויות שלנו לא השתנו.
רק השיטות – הכלים שבהם אנו נעזרים להעביר מידע ולתקשר – השתנו. כלים חדשים אלה ממריצים את האופן שבה אנו משווקים.


טכנולוגיה אמיתית מעבירה מידע ושירותים טוב יותר ומהר יותר מאשר אי פעם בעבר.
למרות זאת סוכני הנדל"ן כמו תמיד מספקים את המגע האנושי המתחייב, שנים של ניסיון שיווקי, חתירה לתוצאות, מיומנות משא ומתן הכרת השוק וכ"ו.


האימפקט הגדול ביותר שהאינטרנט מביא נמצא בדרך שבה סוכני נדל"ן מסוגלים לשווק נדל"ן ולטפח מאגר לקוחות הן קונים והן מוכרים. בעבור שני סבות אלה לבדן, האינטרנט גרם למפץ הגדול בתעשייה שלנו.
זה הוא אם כן הזמן עבור משווקי נדל"ן לעבד מחדש את התוכנית השיווקית ולהמריצה בטכניקות חדשות.
לפניך ארבעה מהלכים אינטרנטיים חזקים אשר יסייעו לך להניף את השיווק המקוון שלך לרמה המתבקשת הבאה.



1. אתר אינטרנט
בנה אתר אינטרנט חזק אשר ימשוך וישרת לקוחות עשרים וארבע שעות ביממה.
אתר אינטרנט יעיל מזמין לקוחות לסניף הווירטואלי שלך  הרבה אחרי שאתה והצוות שלך סגרתם את המשרד ובמשך כל הלילה.
אתר אינטרנט טוב עובד מסביב לשעון, ומספק מידע מעודכן עבור מוכרים וקונים בכל זמן שהם מבקשים זאת.
ובזמן הזה אתר טוב באופן מתמיד מקבל פניות  חדשות לצורך הגדלת מאגר הלקוחות שלך.
קח בחשבון שלשה מרכיבים הכרחיים עבור יצירת אתר שיהווה מרכז שירות לקוחות יעיל.


א. ברגע שלקוחות נענים להזמנתך להיכנס לסניף הווירטואלי שלך , דאג שהגלישה והניווט באתר יהיו קלים ופשוטים ככול הניתן עבורם,  כך שבאופן אינטואיטיבי יוכלו למצוא את המידע והשירותים שהם מחפשים.
ב. הימנע מהפיתוי להלל ולשבח את עצמך או את הסוכנות שלך. תחת זה הדגש בעיקר מאפיינים אינטראקטיביים ללקוח כגון מנוע חיפוש לנכסים המצולמים, רישום חינם לעדכונים דרך דואר אלקטרוני וטופס משוב קל לשימוש.
ג. וודא שהתמונות והגרפיקה באתר יורדים במהירות. למרות שחיבור מהירים לאינטרנט זה כבר סטנדרט. בנה את האתר שאופן שיתאים גם לחיבור איטי.



2. שילוב אסטרטגיות (online) וזה שאינו מקוון (offline)
שיווק מקוון זה נפלא , אבל לא נפלא עד כדי כך שהוא יכול לבדו למשוך וללכוד את כל העסקים שאתה רוצה או צריך. סקר שנעשה ב 2002 על ידי
www.DoubleClick.com מלמד שאף לא אחד מ 1000 משובים, לא נשען לבדו על האינטרנט. הציבור היום מגיב למגוון מקורות שיווקיים כאשר הוא שוקל לקנות. הגישה הנכונה ביותר שעל סוכן הנדל"ן לאמץ היא לשלב יחד את המאמץ השיווקי המקוון (אונליין) וזה שאינו מקוון (אופליין) כדי שישלימו האחד את השני ויסייעו לך להשיג את מטרותיך.



לפניך מספר טכניקות בדוקות שיסייעו לך לשלב את האסטרטגיה המקוונת שלך בכלים מסורתיים שאינם מקוונים:


א. קדם את כתובת אתר האינטרנט שלך בכל חומר פרסומי שרק ניתן – שלט בחצר, כותרת במכתבים, בכרטיסי ביקור, דיוור חודשי, שילוט על הרכב, מודעות בעיתון, פרסום ברדיו, הודעה במשיבון של הטלפון והטלפון הנייד וכ"ו


ב. בדומה לזה קדם את החומרים הלא מקוונים שלך באמצעות האתר המקוון שלך.


ג. מגע אישי, חזור למשובים שהתקבלו דרך האתר אל רק באמצעות דואר אלקטרוני אלא מכתבים כתובים בכתב יד, טלפון, ברושורים וכ"ו


ד. מנגד, עליך לעשות מאמץ לחבר את מאגר הלקוחות הקיים שלך שהצטבר שלא דרך האינטרנט, למאגר הלקוחות שרשומים אצלך באתר לצורך קבלת עדכונים דרך האתר.


3. שווק מקוון (online)
שלח דואר אלקטרוני לרשימת התפוצה אצלך באתר, אם טיפים של קנייה ומכירה.
צרף לדואר אלקטרוני החודשי קופון הנחה או מבצע.


בחר את הצעות התגובה שלך ובחר את הלקוחות שלך.
הגדר מה הוא המידע והשירותים האידיאלים שהלקוחות שלך מחפשים הכי הרבה, ובהתאם לזה בנה את תוכנית התגובה הישירה שלך כדי לספק את הפתרון שהם מחפשים. אם תציע את זה הם יבואו .


שירותים שאתה יכול לספק דרך האתר:
עדכונים בנוגע לנכסים חדשים שנוספו.
נכסים מצולמים ומוסרטים בוידאו.
הודעות והזמנות לגבי בית פתוח.
מידע וקישורים לנוגע לבתי ספר,  בתי כנסת, בתי חולים, מרכזי קניות, מרכזי בידור וכ"ו.


הפוך הפנייה ללקוח באמצעות תהליך  משוב אוטומטי.
תוכנית עדכונים דרך דואר אלקטרוני מתוכננת ועקבית  הינה קריטית להצלחת השיווק האלקטרוני שלך.
וודא שמערכת האינטרנט שלך מסוגלת טכנולוגית לספק שלושה מרכיבים חיוניים אלה.


תגובה מיידית ללא מגע יד אדם.
מעקב אחרי פעולות מקוונות .
כוון את תוכנית הדואר האלקטרוני שלך, עבור לקוחות (קונים, מוכרים, מופנים וכ"ו)
אפילו לקוחות לשעבר.


4. תכנון פתוח ומעקב.
בחן היטב את השיווק המקוון הנוכחי שלך ואת המאמצים לייצר הפניות.
האם אתה מרוצה מהתוצאות? או שדרושה מעט תעוזה? פנה למומחה או לתמיכה וירטואלית או שפשוט תעלה את רמת האנרגיה בתוכניות שלך לגבי שווק אלקטרוני.  כאשר הכול במקום,  האצל סמכויות לחברי הצוות שלך או לקבלנים חיצוניים. זה ישאיר לך יותר זמן (ואנרגיה) לגיוס נכסים ולמכירה.


by Dan Gooder Richard


מתורגם על ידי: אלון רחמים - נדלנים.נט